Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~manki | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Barnabas adresPszów zarejestrowany26.06.2007 @18:57:31 ostatnio na stronie22.02.2017 @16:50:28

Metal jest dla mnie miodem na serce i ukojeniem dla duszy...
Mrok i samotność są mymi przyjaciółmi...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwlastfm.pl/user/mankimen OnetSkypemanki_ Gadu-Gadu2279728
digarty119 komentarze1655 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D70s, Fuji FinePix s5600, Zenit E

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mariuso    05.07.2007 @15:13:30
dziękuję-pozdrawiam
"kruchość życia" tytuł
(coś się kończy aby mogło zacząć się coś nowego) w opisie, ludziska patrzą na takie rzeczy
~gabcia    05.07.2007 @14:54:32
thx :D
~kulopucolente    04.07.2007 @14:54:23
dziękuję
_______
"bliska dla bliskich, z dystansem do wszystkich"
~mariuso    04.07.2007 @13:34:51
sorki ale zdjęcie robione ze statywem (wypoziomowane) i jeśli się przyjrzeć to budynek leci na prwo- dzięki za komentarz i ocenki
pozdrawiam
~gabcia    04.07.2007 @13:15:45
dzięki
~EmiliaPapka    03.07.2007 @15:16:44
dziekujee twoje podobne ;p;p hee ajc moje ładniejsze;p;p
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~gabcia    03.07.2007 @12:44:57
dzięki za odwiedziny i koment
jak będziesz miał ciekawsze prace to wtedy zajrzę
pozdrawiam
~mariuso    03.07.2007 @12:26:41
dzięki za koment i ocenę nie ma to jak nie umiejętność przyjęcia krytyki- to nie trawa tylko trzcina w tle pomnik-pozdrawiam
~elestern    03.07.2007 @08:14:42
b. prosze mozesz na mnie polegac co do spraweidliwych ocen
pozdrawiam i zycze powodzenia, peace.
~zbyszko    27.06.2007 @00:21:02
witam i życzę udanych ujęć na Digi.
_______
"Krytykować to znaczy wmawiać autorowi, że zdjęcie należałoby zrobić nie tak jak autor zrobił, tylko tak jak zrobiłby krytyk gdyby potrafił."!!
najgorzej jak ktos sie nie zna
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt